sobota, 16 lutego 2013

JESTEŚMY!

WITAM WAS! Długo myślałam nad założeniem bloga który będzie poświęcony modzie dziecięcej aż dziś STAŁO SIĘ i oto jesteśmy, ja i moja 4 letnia córeczka Liwia która jak większość dziewczynek uwielbia się stroić i pozować przed obiektywem.
 Może troszkę opowiem o nas, nazywam się Iza mam 22 lata i jestem szczęśliwą mamą  wspaniałej Liwii ur.27.05.2009 r.
Jak każda mama uwielbiam gdy moje dziecko wygląda pięknie i wyjątkowo, w miarę możliwości postaram się dzielić z wami naszymi  pomysłami.

to na początek kilka zdjęć i opisów naszych stylizacji:

ZIMOWO

Kamizelka - Wójcik
Bluzeczka - Cubus
Botki - Zara
Treginsy - No name 

 okulary - kappahl
bluzka- kappahl
kamizelka - wójcik
spodnie - cubus
buty - zara 
A teraz coś galowego
 Koszula - No Name+aksamitka mojego pomysłu
Spódniczka- No Name
Buciki - ZARA
Sweterek - Mothercare

7 komentarzy:

  1. miło nam was widzieć :) na prewno obserwować będziemy pozdr :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) czekam na wnioski -życzę pilnej nauki tak pilnej by dziecko przypominało dziecko a nie marną kopię" tap madl"

      Usuń
  2. jaki słodki pączusiek. Uwielbiam takie okrąglutkie dzieciaczki.
    Piękna modeleczka

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam okazję oglądać dwa blogi -jestem jedną z tych osób którą nie kręci strojenie dziecka ;D
    i muszę przyznać że o ile karinkowy świat mnie wystarszył i w tamtej bajce nie chciałabym się znaleźć tak tu wszystko dobrane ze smakiem deliktanością dziewczęco dziecięco ale z pikanterią dorosłości
    ponieważ widzę że właścicielka pierwszego bloga już tu sie zameldowała
    to mam nadzieję że wyciągnie z tego jakieś lekcje i jej koszmarne kreacje i udziwnienia zaczną przypominać styl i klasę
    pozdrawiam Cię Liwko :) gwiazdeczko szafkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękujemy,jest nam bardzo miło ale to już kwestia gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda jednak decydując sie "nauczać " i pouczać innych wypadałoby być choć średnim nauczycielem a nie spoza marginesu i miło by było by istniała ta świadomośc że daleko nam do ideału :)
    będziemy Was obserwować komentować -może pojawi się krytyka :P
    ale uwielbiamy was dziewczyny i czekamy na kolejne kreacje
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No popatrz moja córcia urodziła się 25.05.2009 :) dwa dni przed Twoją ;) rówieśniczki :)

    OdpowiedzUsuń