sobota, 16 lutego 2013

Samodzielna stylizacja i inne...

Mamy bardzo dużo zdjęć ciekawych stylizacji Liwii  więc postanowiłam że jeszcze kilka Wam dziś pokażę, a oto samodzielnie dobrany strój przez moją córeczkę-jedynie sweterek zasugerowałam:)


sweterek-NEXT
spodenki-GEORGE
pasek-Zara
zakolanówki-Zara
oficerki-H&M


PANTERKI

koszula-Cubus
chustka-No name


















chustka-No name
płaszcz-Zara













Pin up Style

chustka-no name
Koszula - CUBUS
Spodnie - H&M
buty-nike
biżuteria-H&M

5 komentarzy:

  1. Jejku ostatnia stylizacja jest super!!! z chęcią ubiorę tak swoją córę i oczywiście ta chusta na głowie love! a popatrz,moja Majka w pierwszym czasie ciąży miała być Liwią.. gdyby oczywiście była dziewczyna :) bo do końca nic nie wiedzieliśmy.. ale w ostatniej chwili musiałam zmienić,bo mi się siostra obraziła,bo chciała Oliwię(mimo,że do tej pory dzieci nie ma :) )..a te imionka takie podobne do siebie.. i jest Maja.. ale uwielbiam inne dziewczynki o tym imieniu :) pozdrawiam imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas nowy wpis..zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże kobieto serca nie masz!!! Wystawiać dziecko publicznie!!! A niech się zainteresuje jakiś zboczeniec??? to co wtedy zrobisz??? Psychiatra potrzebny od zaraz !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A fb.nk i inne? Tam nie wystawia się dziecka? Wyczuwam nutkę zazdrosci!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna dziewczynka.. stylizacja z koszula w kratę mega :)
    Zapraszamy do siebie

    OdpowiedzUsuń